ا
-
استعاره مفهومی
بلاغت استعارههای مفهومی قرآنی در حیوانانگاری انسان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 161-178]
-
اصل همکاری گرایس
تحلیل تصنیف و ترجمۀ متون فقهیحقوقی بر اساس اصل همکاری گرایس، مطالعۀ موردی: متاجر لمعۀ دمشقیه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 37-56]
-
اغراض بلاغی
بررسی کارکرد تاکید، دلالتها و چالشهای ترجمه آن در قرآن کریم (موردکاوی سوره فاطر) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 141-160]
-
التفاعل النصی
التفاعل النصی فی شعر إبن أبی الحدید دراسة وصفیة تحلیلیة_تاریخیة [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 97-120]
-
التناص التاریخی
التفاعل النصی فی شعر إبن أبی الحدید دراسة وصفیة تحلیلیة_تاریخیة [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 97-120]
-
الشعر
التفاعل النصی فی شعر إبن أبی الحدید دراسة وصفیة تحلیلیة_تاریخیة [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 97-120]
-
امام علی (ع)
مکالمه و گفتگوی متن با مخاطب و بالعکس در نامه 53 نهج البلاغه با تکیه بر آراء باختین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 199-218]
-
امام علی علیهالسلام
سبکشناسی آوایی دعای صباح امام علی علیهالسلام [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 179-197]
ب
-
بلاغت
بلاغت استعارههای مفهومی قرآنی در حیوانانگاری انسان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 161-178]
ت
-
تأکید
بررسی کارکرد تاکید، دلالتها و چالشهای ترجمه آن در قرآن کریم (موردکاوی سوره فاطر) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 141-160]
-
ترجمه تفسیری
بررسی کارکرد تاکید، دلالتها و چالشهای ترجمه آن در قرآن کریم (موردکاوی سوره فاطر) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 141-160]
-
تشبیهات
گونهشناسی و مدلیابی تشبیهات و مثلهای قرآنی و دلالتهای تربیتی آن برای تدریس دروس ادبی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 219-237]
-
تصنیف و ترجمه
تحلیل تصنیف و ترجمۀ متون فقهیحقوقی بر اساس اصل همکاری گرایس، مطالعۀ موردی: متاجر لمعۀ دمشقیه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 37-56]
ج
-
جابرقمیحه
واقع گرایی اسلامی در اشعار جابر قمیحه(بررسی موردی طبقه حاکم و رعیّت) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
ح
-
حضرت یوسف ( ع)
بازشناخت شخصیت قهرمان داستان قرآنی حضرت یوسف(ع) بر اساس فضائل و قابلیتهای منش در روانشناسی مثبتنگر [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 57-75]
-
حیوانانگاری انسان
بلاغت استعارههای مفهومی قرآنی در حیوانانگاری انسان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 161-178]
د
-
داستان حضرت موسی (ع)
سبک شناسی آماری داستان حضرت موسی (ع) در سوره های قصص و طه با الگوی هونور [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 121-140]
-
دروس ادبی
گونهشناسی و مدلیابی تشبیهات و مثلهای قرآنی و دلالتهای تربیتی آن برای تدریس دروس ادبی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 219-237]
-
دعای صباح
سبکشناسی آوایی دعای صباح امام علی علیهالسلام [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 179-197]
-
دلالتهای تربیتی
گونهشناسی و مدلیابی تشبیهات و مثلهای قرآنی و دلالتهای تربیتی آن برای تدریس دروس ادبی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 219-237]
-
دوگانگی
نقد و تحلیلِ دوگانگی و پادگویی در رویکرد یحیی بن حمزه علوی به مقوله فصاحت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 77-95]
ر
-
روانشناسی مثبتنگر
بازشناخت شخصیت قهرمان داستان قرآنی حضرت یوسف(ع) بر اساس فضائل و قابلیتهای منش در روانشناسی مثبتنگر [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 57-75]
س
-
ساختهای گواهنما
بررسی ساختهای گواهنما در گفتمان قرآن کریم از منظر آیخنوالد (2004): مطالعۀ موردی سورۀ هود [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
-
سبکشناسی
سبکشناسی آوایی دعای صباح امام علی علیهالسلام [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 179-197]
-
سبک شناسی آماری
سبک شناسی آماری داستان حضرت موسی (ع) در سوره های قصص و طه با الگوی هونور [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 121-140]
-
سوره فاطر
بررسی کارکرد تاکید، دلالتها و چالشهای ترجمه آن در قرآن کریم (موردکاوی سوره فاطر) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 141-160]
-
سوره قصص و طه
سبک شناسی آماری داستان حضرت موسی (ع) در سوره های قصص و طه با الگوی هونور [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 121-140]
-
سورۀ هود
بررسی ساختهای گواهنما در گفتمان قرآن کریم از منظر آیخنوالد (2004): مطالعۀ موردی سورۀ هود [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
ش
-
شخصیت
بازشناخت شخصیت قهرمان داستان قرآنی حضرت یوسف(ع) بر اساس فضائل و قابلیتهای منش در روانشناسی مثبتنگر [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 57-75]
-
شهید اول
تحلیل تصنیف و ترجمۀ متون فقهیحقوقی بر اساس اصل همکاری گرایس، مطالعۀ موردی: متاجر لمعۀ دمشقیه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 37-56]
ط
-
طبقه حاکم و رعیت
واقع گرایی اسلامی در اشعار جابر قمیحه(بررسی موردی طبقه حاکم و رعیّت) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
ع
-
علی شیروانی
تحلیل تصنیف و ترجمۀ متون فقهیحقوقی بر اساس اصل همکاری گرایس، مطالعۀ موردی: متاجر لمعۀ دمشقیه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 37-56]
غ
-
غنای واژگانی
سبک شناسی آماری داستان حضرت موسی (ع) در سوره های قصص و طه با الگوی هونور [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 121-140]
ف
-
فصاحت.&rlm
نقد و تحلیلِ دوگانگی و پادگویی در رویکرد یحیی بن حمزه علوی به مقوله فصاحت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 77-95]
-
فضائل
بازشناخت شخصیت قهرمان داستان قرآنی حضرت یوسف(ع) بر اساس فضائل و قابلیتهای منش در روانشناسی مثبتنگر [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 57-75]
ق
-
قابلیتهای منش
بازشناخت شخصیت قهرمان داستان قرآنی حضرت یوسف(ع) بر اساس فضائل و قابلیتهای منش در روانشناسی مثبتنگر [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 57-75]
-
قرآن
بلاغت استعارههای مفهومی قرآنی در حیوانانگاری انسان [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 161-178]
-
قرآن
گونهشناسی و مدلیابی تشبیهات و مثلهای قرآنی و دلالتهای تربیتی آن برای تدریس دروس ادبی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 219-237]
-
قرآن کریم
بررسی ساختهای گواهنما در گفتمان قرآن کریم از منظر آیخنوالد (2004): مطالعۀ موردی سورۀ هود [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
-
قهرمان
بازشناخت شخصیت قهرمان داستان قرآنی حضرت یوسف(ع) بر اساس فضائل و قابلیتهای منش در روانشناسی مثبتنگر [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 57-75]
گ
-
گواهنمایی
بررسی ساختهای گواهنما در گفتمان قرآن کریم از منظر آیخنوالد (2004): مطالعۀ موردی سورۀ هود [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 19-35]
-
گونهشناسی
گونهشناسی و مدلیابی تشبیهات و مثلهای قرآنی و دلالتهای تربیتی آن برای تدریس دروس ادبی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 219-237]
ل
-
لایة آوایی
سبکشناسی آوایی دعای صباح امام علی علیهالسلام [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 179-197]
-
لفظ
نقد و تحلیلِ دوگانگی و پادگویی در رویکرد یحیی بن حمزه علوی به مقوله فصاحت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 77-95]
-
لمعۀ دمشقیه (متاجر)
تحلیل تصنیف و ترجمۀ متون فقهیحقوقی بر اساس اصل همکاری گرایس، مطالعۀ موردی: متاجر لمعۀ دمشقیه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 37-56]
م
-
متکلم
نقد و تحلیلِ دوگانگی و پادگویی در رویکرد یحیی بن حمزه علوی به مقوله فصاحت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 77-95]
-
متن فقهیحقوقی
تحلیل تصنیف و ترجمۀ متون فقهیحقوقی بر اساس اصل همکاری گرایس، مطالعۀ موردی: متاجر لمعۀ دمشقیه [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 37-56]
-
مثل قرآنی
گونهشناسی و مدلیابی تشبیهات و مثلهای قرآنی و دلالتهای تربیتی آن برای تدریس دروس ادبی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 219-237]
-
مدلیابی
گونهشناسی و مدلیابی تشبیهات و مثلهای قرآنی و دلالتهای تربیتی آن برای تدریس دروس ادبی [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 219-237]
-
معادله هونور
سبک شناسی آماری داستان حضرت موسی (ع) در سوره های قصص و طه با الگوی هونور [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 121-140]
-
معنا
نقد و تحلیلِ دوگانگی و پادگویی در رویکرد یحیی بن حمزه علوی به مقوله فصاحت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 77-95]
-
مکاتب ادبی
واقع گرایی اسلامی در اشعار جابر قمیحه(بررسی موردی طبقه حاکم و رعیّت) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
-
میکائیل باختین
مکالمه و گفتگوی متن با مخاطب و بالعکس در نامه 53 نهج البلاغه با تکیه بر آراء باختین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 199-218]
-
منطق گفتگویی
مکالمه و گفتگوی متن با مخاطب و بالعکس در نامه 53 نهج البلاغه با تکیه بر آراء باختین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 199-218]
-
مؤلفههای زبانی
بررسی کارکرد تاکید، دلالتها و چالشهای ترجمه آن در قرآن کریم (موردکاوی سوره فاطر) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 141-160]
ن
-
نامه 53
مکالمه و گفتگوی متن با مخاطب و بالعکس در نامه 53 نهج البلاغه با تکیه بر آراء باختین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 199-218]
-
نهج البلاغه
مکالمه و گفتگوی متن با مخاطب و بالعکس در نامه 53 نهج البلاغه با تکیه بر آراء باختین [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 199-218]
و
-
واقعگرایی
واقع گرایی اسلامی در اشعار جابر قمیحه(بررسی موردی طبقه حاکم و رعیّت) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
-
واقعگرایی اسلامی
واقع گرایی اسلامی در اشعار جابر قمیحه(بررسی موردی طبقه حاکم و رعیّت) [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 1-17]
ی
-
یحیی بن حمزه علوی
نقد و تحلیلِ دوگانگی و پادگویی در رویکرد یحیی بن حمزه علوی به مقوله فصاحت [دوره 3، شماره 1، 1403، صفحه 77-95]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد